Header AD

Αθηνά Κοροβέση: Η δύναμη των social media στη διαμόρφωση της πολιτικής ατζέντας

Τα χιλιοειπωμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκτός από το να βρίσκονται καθημερινώς και αδιαλείπτως στην ημερήσια διάταξή μας, και σε κάθε πτυχή και έκφανσή της, καταφέρνουν και κάτι άλλο. Να διαμορφώνουν αυτήν την πολυδιάστατη ατζέντα της καθημερινότητάς μας.

Σε προσωπικό επίπεδο το βιώνουμε όλοι. Τι γίνεται ωστόσο όταν η εν λόγω συζήτηση φτάνει στην πολιτική σφαίρα;

Η δύναμη των social media είναι πλέον εξαιρετικά εμφανής και εξόχως αποτελεσματική στη διαμόρφωση της πολιτικής ατζέντας.

Η υπόθεση Τραγάκη επιβεβαιώνει και με το παραπάνω αυτήν την θεωρία. Η διάχυση της πληροφορίας, τεράστια. Όπως άλλωστε συμβαίνει με κάθε περιστατικό που μπορεί να επηρεάσει έστω και λίγο τις πολιτικές ισορροπίες.

Η καταλυτική ώθηση της προβολής του συγκεκριμένου περιστατικού, προκλήθηκε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όταν εκείνα απέκτησαν συλλογικά τη δύναμη για να προκαλέσουν την αναταραχή που άρμοζε στην συγκεκριμένη συγκυρία. Τη στιγμή, που η ίδια η συνέντευξη του πατέρα Τραγάκη, προ αρκετών ημερών, δεν κατόρθωσε από μόνη της να δημιουργήσει αυτό το αρνητικό κλίμα στα εσωκομματικά της Νέας Δημοκρατίας.

Η αξιολόγησή του περιστατικού αποτελεί ξεχωριστή παράμετρο. Ωστόσο, ο προφανής επηρεασμός της έκβασης του γεγονότος από το διαδίκτυο, είναι αδιαμφισβήτητος. Και ικανός να εκκινήσει μία συλλογιστική αναφορικά με την ψυχολογία του διαδικτύου, και δη, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Που καταλήγουν, όπως είπαμε, να διαμορφώνουν την ατζέντα του εκάστοτε πολιτικού προσώπου....διαβάστε την συνέχεια εδώ
Αθηνά Κοροβέση: Η δύναμη των social media στη διαμόρφωση της πολιτικής ατζέντας Αθηνά Κοροβέση: Η δύναμη των social media στη διαμόρφωση της πολιτικής ατζέντας Reviewed by athinapoli gr on 7.9.17 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια