Header AD

Διατροφικές συμβουλές για ποιοτικό ύπνο

Αν θέλετε να αφεθείτε στα χέρια του Μορφέα απολαμβάνοντας έναν ποιοτικό ύπνο, καλό θα είναι να αποφύγετε πέντε τροφές που μπορεί να σας προκαλέσουν ανησυχία ακόμη και δυσφορία τη διάρκεια της νύχτας.

Οι πέντε τροφές που πρέπει να αποφύγετε

1. Μπέικον με τσίζμπεργκερ

Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα λιπαρά που εμπεριέχονται στο μπέικον διεγείρουν την παραγωγή οξέων του στομαχιού προκαλώντας καούρα στο στομάχι.

2. Αλκοόλ

Το αλκοόλ όταν καταναλωθεί σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να προκαλέσει άσχημο ύπνο, καούρες, και συχνά τάση προς εμετό. Για το στομάχι δεν είναι ότι καλύτερο καθώς το αλκοόλ μεταβολίζεται εύκολα στον οργανισμό με αποτέλεσμα ο ύπνος να είναι διακεκομμένος στη διάρκεια της νύχτας.

3. Μαύρη Σοκολάτα

Ασχημα τα νέα για τους chococholics, τους λάτρεις της γλυκιάς απόλαυσης. H μαύρη σοκολάτα εμπεριέχει καφεΐνη που ξυπνά τον οργανισμό.

4. Κάρι

Τα μπαχαρικά και κυρίως αυτά που είναι καυτερά θα πρέπει να μην καταναλώνονται πριν τον ύπνο καθώς προκαλούν καούρες στο στομάχι.

5. Κόκκινο Κρέας

Μπορεί να είναι απολαυστικό όμως οι ειδικοί προειδοποιούν πως το κόκκινο κρέας πέφτει βαρύ στο στομάχι, πριν τον ύπνο. Το πιθανότερο είναι να νιώθετε το στομάχι σας βαρύ, μπορεί να έχετε καούρα ή ακόμη και πόνο. Ειδικά αν το κρέας είναι μαγειρεμένο στο τηγάνι τότε, έχετε μεγάλες πιθανότητες να μην κοιμηθείτε καλά.
Διατροφικές συμβουλές για ποιοτικό ύπνο Διατροφικές συμβουλές για ποιοτικό ύπνο Reviewed by athinapoli gr on 8.7.16 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια

Post AD