ΙΝΚΑ: Oι απαντήσεις των εταιρειών τηλεφωνίας σχετικά με εισερχόμενες κακόβουλες κλήσεις

Η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος – ΙΝΚΑ, σε ανακοίνωσή της σημειώνει ότι «μετά από σωρεία καταγγελιών από… συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας, σχετικά με αναπάντητες κλήσεις και μηνύματα, που αντιστοιχούν σε ροζ τηλέφωνα και άλλα, με αποτέλεσμα να χρεώνονται οι ίδιοι με υψηλά ποσά, έστειλε προς όλες τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας σχετικές πανομοιότυπες επιστολές, με κοινοποιήσεις (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων), για την αντιμετώπιση και διακοπή αυτής της πρακτικής».

Το ΙΝΚΑ ζήτησε να διακοπεί αμέσως κάθε δυνατότητα επικοινωνίας με αυτά τα τηλέφωνα, από και προς τους συνδρομητές, ώστε αυτοί να προστατευτούν με κάθε τρόπο. Οι δύο εταιρείες (VODAFON & COSMOTE) απάντησαν και έδειξαν διάθεση συνεργασίας για την αντιμετώπιση του προβλήματος, ενώ η WIND αρνήθηκε ακόμα
και να παραλάβει την επιστολή.

Μετά από αυτά, η οργάνωση των καταναλωτών ενημερώνει ότι «η επιστολή θα σταλεί και με εξώδικο στην εταιρεία WIND, για να το παραλάβει, μαζί με την έκκληση για συνεργασία με το ΙΝΚΑ, την ΕΕΤΤ και άλλους φορείς για την προστασία των καταναλωτών».

agelioforos.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Αφήστε ένα σχόλιο